Kirjaudu
tiistai, 17. helmikuu 2009
Tällaisen ihanan ompelukoneen sain viime jouluna lahjaksi :D
Monenmoista käsityötä...
Huonekalut Lamput Leipomukset Maalaukset Massailut Paperinarutyöt Piirustukset saadut/ostetut
Kommentit